kontakt

adres

62-064 Plewiska
ul. Dojazd 19

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Piątek: 9:00 – 15:00

Kontakt

(+48) 537 510 519
avon@avkonto.pl

Częste pytania w AVON

Poznaj często zadawane pytania w AVON, które zadawane są przez nowe konsultantki.

Czy muszę zamawiać co katalog?

W AVON nie ma żadnych obowiązków więc nie trzeba zamawiać co katalog.

Czy rejestracja jest darmowa?

W AVON rejestracja jest całkowicie darmowa

Czy mogę zamawiać jedynie dla siebie?

Tak. W AVON można zamawiać wyłącznie na własne potrzeby.

Czy otrzymam darmowe katalogi po rejestracji?

Każdej osobie, która zarejestruje się przez Naszą stronę, a nie jest jeszcze konsultantką wysyłamy paczkę, w której znajdują się katalogi, materiały dla konsultantek oraz upominek.

Jak dużo można zarobić na sprzedaży produktów AVON?

Zarobki są uzależnione od wielkości sprzedaży. Czym więcej sprzedamy tym więcej zarobimy.

Czy mogę zrezygnować z AVON w każdej chwili?

W AVON nie ma żadnych zobowiązań w związku z tym można zrezygnować w każdym momencie.

Czy mogę zwrócić produkt jeśli ja bądź mój klient nie będzie z niego zadowolony?

W AVON można zwracać produkty do 90 dni – nawet takie, które są wykorzystane maksymalnie do 20% zużycia.

le jest katalogów w roku i jak długo jest ważny każdy z nich?

W każdym roku mamy 17 katalogów. Katalogi od 1 do 16 trwają zawsze po 3 tygodnie, a katalog nr 17 trwa 4 tygodnie.

Chcę mieć dostęp do szkoleń. Co muszę zrobić?

Po zalogowaniu się do strefy konsultantki w zakładce: szkolenia – mamy wiele specjalnie przygotowanych szkoleń, z których można korzystać bezpłatnie. Dodatkowo cyklicznie w większych miastach organizowane są szkolenia stacjonarne.

Na czym polega bycie liderem w AVON?

Lider to osoba, która ma przywileje konsultantki, a dodatkowo może budować własny zespół zapraszając do AVON konsultantki. Dzięki temu lider otrzymuje prowizję z zamówień, które zrealizował jego zespół. Jest to forma współpracy, która pozwala osiągnąć niezależność finansową, a przede wszystkich pomóc rozwinąć własne kompetencje. Aby zostać liderem skontaktuj się z własnym opiekunem, który przekaże Tobie szczegóły.

Byłam już kiedyś konsultantką. Czy mogę zarejestrować się ponownie?

Jeżeli przez rok nie zrealizujesz żadnego zamówienia to Twoje konto zostanie automatycznie usunięte – wówczas będziesz mogła/mógł zarejestrować się ponownie do AVON i korzystać z pełnych przywilejów oraz rabatów. Wiele osób realizuje zamówienia np. tylko w okresie świątecznym rejestrując się do AVON właśnie w tym okresie.