Nawet jeżeli pracujemy na etacie, to i tak może się okazać, że chętnie byśmy sobie dorobili, że chcielibyśmy znaleźć jakąś dodatkową pracę. Taką, która pozwoli nam na uzyskanie realnych pieniędzy, ale jednocześnie nie będzie od nas wymagała wielu godzin i zbyt wielkiego zaangażowania. Jak się okazuje, taką idealną pracą dodatkową, może być praca konsultanta Avon. To zadanie idealne zarówno dla pań, jak i panów, a to oznacza, że każdy może się nim zająć.

W jaki sposób zarabiamy?

Zastanawiamy się, jak wygląda praca takiego konsultanta? Przede wszystkim będziemy dostawali katalogi co 3 tygodnie i one będą naszym głównym narzędziem pracy, bo to z nich klienci będą wybierali produkty, które chcą kupić. My będziemy zbierali zamówienia i w odpowiednim czasie będziemy je wysyłali poprzez specjalny formularz na stronie. Następnie będziemy czekali na paczkę, która przyjdzie do nas pod wskazany adres, czy to domowy, czy na pocztę, czy do paczkomatu. Kiedy już będziemy ją mieli, wystarczy rozdzielić produkty na konkretne zamówienia, dostarczyć klientom i opłacić fakturę.

Czy da się to pogodzić?

Zastanawiamy się czy, czy da się pogodzić pracę na etat z taką pracą konsultanta? Spokojnie da się to zrobić, zwłaszcza jeśli w odpowiedni sposób zaplanujemy nasze działania. Przede wszystkim samo zbieranie i składanie zamówień nie zabiera wiele czasu, tak jak ich opłacanie. Najwięcej czasu może nam zająć pakowanie ich i rozwożenie do klientów, ale z biegiem czasu, gdy już wszystko poznamy, może się okazać, że robimy to naprawdę szybko. Dodatkowo, pracując na etat możemy swoim współpracownikom prezentować katalog, a jeśli wśród nich będziemy mieli najwięcej klientów, to dostarczenie gotowych zamówień nie będzie się wiązało z żadnymi trudnościami.

To my decydujemy

Trzeba tutaj pamiętać, że to konsultanci decydują, w jaki sposób pozyskują klientów, jak prezentują różne produkty, kiedy to robią i w jakiej ilości. Nikt nie wymaga od nich uzyskiwania określonego pułapu sprzedaży, a to oznacza, że w zależności od natężenia pracy na etacie, mogą oni uzależniać czas poświęcony na działalność konsultanta Avon. Może się okazać, że w momencie gdy zdobędziemy stałych klientów i nasza siatka kontaktów będzie odpowiednio rozbudowana, to zaangażowanie będzie mogło być trochę mniejsze. A sama strona Avon jest na tyle przejrzysta i logicznie zaplanowana, że nie będziemy mieli najmniejszych problemów z tym, aby w krótkim czasie złożyć zamówienie i znaleźć na niej to, co jest dla nas najważniejsze.

Jeśli tylko dobrze wszystko rozplanujemy, nie będziemy mieli najmniejszych problemów, aby połączyć pracę konsultanta Avon z pracą na etat. W tym pierwszym przypadku nic nam nie jest narzucone, o wszystkim sami decydujemy, a to oznacza, że naprawdę bez problemów będziemy mogli połączyć te dwie działalności i cieszyć się z dodatkowego źródła zarobku. Avon daje nam całkowitą swobodę, dzięki czemu działania na jego rzecz, będziemy mogli idealnie dopasować do jakości naszego życia.

Czy warto sprzedawać produkty Avon w pracy?

Pracujemy na etat, mamy stałe – może i nie małe, grono współpracowników. Jednocześnie podjęliśmy pracę konsultanta Avon i zastanawiamy się, czy możemy swoje produkty oferować w pracy? Prawda jest taka, że nic tutaj nie stoi na przeszkodzie. Co więcej, oferowanie produktów tej marki współpracownikom, może dawać wiele korzyści i znacznie ułatwiać zarabianie w ten sposób.

Co zyskujemy sprzedając w pracy?

Przede wszystkim, jeśli zdecydujemy się na oferowanie produktów tej marki w pracy, to mamy pewność, że będziemy mieli stały kontakt ze swoimi klientami i co więcej, że naprawdę będziemy ich znali. Skoro będziemy wiedzieć, które koleżanki lubią delikatne zapachy, którzy koledzy uwielbiają mocne, męskie perfumy, to będziemy potrafili im w taki sposób doradzić, aby kupowali produkty, z których będą najbardziej zadowoleni, a to oznacza, że wówczas bez wahania będą do nas powracali po kolejne zamówienia. Co więcej, przebywając tyle czasu z naszymi klientami, a jednocześnie kolegami z pracy, mamy możliwość nienachalnego promowania różnych kosmetyków i produktów Avon, poprzez zwyczajne korzystanie z nich. Jeśli koleżanka zobaczy, że mamy ich torebkę, to może się okazać, że sama szybciej zdecyduje się na jej kupienie. Jeśli komuś spodoba się nasz zapach, albo lakier na paznokciach, to również może go to przekonać do ich zakupu, szybciej niż nasze największe pochwały, jednak bez potwierdzenia tego co mówimy.

Łatwiej zbierać zamówienia od klientów

Dodatkowo, jeśli będziemy prezentować produkty Avon w naszej pracy, będzie nam łatwiej zbierać zamówienia, bo koledzy będą mogli nam je przekazywać w każdej, dogodnej chwili. Tak samo w razie jakichkolwiek pytań odnośnie różnych produktów, będziemy mogli im od razu wszystko tłumaczyć, a fakt że będziemy ich znać, może spowodować, że prędzej podzielą się swoimi wątpliwościami odnośnie różnych kosmetyków czy biżuterii. Co więcej, jeśli będziemy sprzedawać produkty Avon w pracy, to mamy pewność, że zamówienia trafią do swoich właścicieli już na drugi dzień od ich pozyskania, bo wystarczy je odpowiednio rozdzielić i wręczyć po przyjściu do pracy. No i co najważniejsze. Zarówno samo zbieranie zamówień, jak ich późniejsze przekazywanie, nie zabiera wiele czasu, dodatkowo jeśli będzie taka konieczność, może się odbywać w dyskretny sposób, a to oznacza, że nie będzie to w żaden sposób kolidowało z naszymi obowiązkami, jakie mamy w pracy na etat.

Nie ulega wątpliwości, że jeśli tylko odpowiednio wszystko zaplanujemy, jeśli poprzez rozmowy o produktach Avon nie będziemy zaniedbywać swoich obowiązków w firmie, to nie ma najmniejszych przeszkód, abyśmy mogli właśnie tam pozyskiwać naszych klientów. Wręcz przeciwnie, sprzedawanie produktów tej marki w pracy na etat, może sprawić, że nie tylko łatwiej będzie nam zdobyć klientów, ale również znacznie łatwiej będzie nam ich utrzymać. Zwłaszcza, że ich znajomość na stopie prywatnej, także pomoże nam w odpowiedni sposób dobierać do nich produkty, tak aby promować te, które mogą im się najbardziej spodobać.